کتاب " قطب نمای مدیریت دانش"


نام کتاب : قطب نمای مدیریت دانش

نویسندگان : بابک اخگر، خشایار جهانیان

ناشر: گلچین علم


این کتاب رو تازه شروع کردم به خوندن چون اساسا من قبلا فقط مفاهیم کمی از مدیریت دانش می دانستم و کاربرد اون برای من مفهوم و ملموس نبود.الان فرصتی پیش اومده که در یک پروژه مدیریت دانش همکاری کنم. کتاب مذکور کمک زیادی به فهم مدیریت دانش برای من کرده به تمام شما دوستان هم مطالعه هم این کتاب رو توصیه می کنم.در ادامه فصل اول این کتاب رو برای شما جهت مطالعه قرار دادم.


دریافت فصل اول کتاب قطب نمای مدیریت دانش


سایت :www.kmtoolbox.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
ارزو سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:15 ق.ظ

درود برشما
ایا شما فایل کامل کتاب قطب نمای مدیریت دانش رو دارید
من خیلی لازم دارم۰۹۱۷۷۶۱۵۶۷۳اگرمیتونید برای من بفرستید

با سلام ...
کتاب مزبور رو می تونید از لینک زیر دریافت کنید
http://kmtoolbox.ir/?page_id=131

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد