کسب رتبه اول در جشنواره وبلاگ نویسی

وبلاگ دنیای مجازی رتیه اول در جشنواره وبلاگ نویسی در شهر بهارستان در زمینه شهروند الکترونیک را به دست آورد. متن تقدیر نامه بدین شرح است:  

 

 من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق  

حضور محترم محمدرضاگرامی 

 حضور ارزشمند شما در جشنواره وبلاگ نویسی بهارستان شهر دانایی محور، موجبات افزایش کمی و ارتقا کیفی صفحات فرهنگی اینترنت را فراهم آورد. از تلاش وافر، زحمات بی شائبه همراه با درایت و تدبیر و خلاقیت جنابعالی کمال تقدیر و سپاس را به عمل آورده، به این امید که در راستای اعتلای ایران اسلامی با اتکا بر ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام گام بردارید. از خداوند تبارک و تعالی سلامتی و توفیق روزافزون شما را مسئلت می نماییم. 

  

شهردار بهارستان 

 حمیدرضاشیروانی

برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیک

فرآیند مبنایی برنامه‌ریزی: 
تحلیل موقعیتی: برمبنای رویکرد احتمالی (پیشامدهای آینده), برنامه‌ریزی با یک تحلیل موقعیتی آغاز می‌شود. برنامه‌ریزان باید در چارچوب محدودیت‌های زمانی و منابع, اطلاعات مرتبط با مساله مورد برنامه‌ریزی را جمع‌آوری, تفسیر و خلاصه (جمع‌بندی) نمایند.
ارایه اهداف و طرح‌های ممکن (گزینه‌های پیش رو): این مرحله, جایی است که باید بر خلاقیت تاکید ورزید و مدیران و کارکنان را تشویق کرد تا برپایه نگرشی وسیع به امورشان بیندیشند. 
الف. ”اهداف“, همان مقاصد یا غایت‌هایی هستند که مدیران قصد رسیدن بدان‌ها را دارند. اهداف می‌بایست مشخص, چالشی و واقع‌گرایانه باشند. ادامه مطلب ...