تدریس رشته مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه اصفهان

برای اولین بار در کشور رشته مهندسی " فناوری اطلاعات و ارتباطات " در مجتمع بین‌المللی آموزشی، پژوهشی و مرکز رشد ‪ ICT‬اصفهان تدریس می‌شود.

برای اولین بار در کشور رشته مهندسی " فناوری اطلاعات و ارتباطات " در مجتمع بین‌المللی آموزشی، پژوهشی و مرکز رشد ‪ ICT‬اصفهان تدریس می‌شود.

رییس مرکز آموزش مخابرات ایران روز سه شنبه‌به ایرنا گفت:این رشته دارای مباحث آموزشی جامع و کاملی در مورد ارتباطات، فناوری اطلاعات ، مخابرات و جنبه‌های کاربردی آنهاست که به صورت دوره کارشناسی ناپیوسته ارایه خواهد شد.

دکتر"عبدالحسین حسنی صدر"افزود:ارایه‌این رشته‌براساس توافق‌صورت گرفته‌بین مرکزآموزش مخابرات ایران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،مرکز گسترش آموزش عالی و دانشگاه جامع کاربردی قطعی شده و در حال انجام مراحل مقدماتی برای پذیرش دانشجو در بهمن ماه امسال هستیم.

به‌گفته وی،‪ ۷۰‬درصدازدانشجویان پذیرفته شده برای‌این رشته جدیداز کارکنان وزارت ارتباطات و شرکت‌های تابعه و ‪ ۳۰‬درصد از طریق سهمیه آزاد است.

وی درباره مرکز رشد تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات مجتمع بین‌المللی اصفهان گفت: این مرکز رشد نیز برای اولین بار و به صورت کاملا تخصصی راه اندازی خواهد شد.

حسنی صدر یادآوری کرد: افرادی که علاقه‌مند به موضوع کارآفرینی و ایجاد اشتغال در حوزه ‪ ICT‬هستند می‌توانند با مراجعه به شرکت مخابرات اصفهان یا مرکز آموزش مخابرات ایران درخواست خود را مطرح کنند.

وی با اشاره به مرکز رشد واقع در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اظهار داشت: در این مرکز رشد، شرکت‌های خصوصی در تمام حوزه‌ها فعالیت دارند اما مرکز رشد واقع در مجتمع بین‌المللی اصفهان فقط در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت می‌کند.

مجتمع بین‌المللی آموزشی ، پژوهشی و مرکز رشد ‪ ICT‬اصفهان درمقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دررشته‌های پست، پست بانک، مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات از ترم بهمن ماه دانشجو می‌پذیرد.

مرجع مطلبمنبع: ایرنا
نظرات 3 + ارسال نظر
اکبر جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:59 ق.ظ http://ancel.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارید خسته نباشی اگر با تبادل لینک موافق هستی سری به من بزن با تشکر

سعید شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ب.ظ http://ietehranshomal.persianblog.ir

سلام
لینک وبلاگ شما همچنان در وبلاگ صنایع تهران شمال فعال می باشد، خواهشمند است دامنه وبلاگ من را از com. به ir. تغییر دهید تا لینک آن برقرار گردد.
با تشکر

سعید چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ

با سلام وبلاگ خوبی دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد