43 ساعت کار در 24 ساعت

در حالی که والدین همیشه از کمبود وقت در شبانه‌روز شکایت می‌کنند، استفاده همزمان از چندین فناوری به خانواده‌ها امکان انجام 43 ساعت کار و فعالیت در 24 ساعت را می‌دهد.

رویتر- مطالعات انجام شده توسط «یاهو» و CMD نشان می‌دهد استفاده همزمان از اینترنت، تلفن، پیام‌های متنی، رادیو و تلویزیون در طول کار منجر به بازآفرینی ساعات برای بیش از چهار هزار و 700 بزرگسال در 16 کشور از آمریکا گرفته تا آرژانتین و تایوان می‌‌شود.

مایک هس (Mike Hess) مدیر واحد تحقیقات OMD می‌گوید: بسیاری از افراد در حین استفاده از اینترنت با تلفن نیز صحبت می‌کنند و یا تلویزیون تماشا می‌کنند. بسیاری از خانواده‌ها اعلام کرده‌اند که به طور متوسط سه ساعت در هر روز از اینترنت استفاده می‌کنند، دو ساعت تلویزیون تماشا می‌کنند و یک ساعت پیام‌های متنی ارسال می‌کنند و ساعات کمتری را هم به بازی کردن ویدیوگیم‌ها، گوش دادن به رادیو و پخش کننده‌های موسیقی MP3 خواندن روزنامه و وبلاگ می‌گذرانند.

خانواده‌ها در آمریکا به طور متوسط دارای تقریبا 12 فناوری و دستگاه رسانه‌ای مرتبط هستند.

مطالعات حاکی از این است که 70 درصد از خانواده‌ها در آمریکا معتقدند که وجود فناوری‌های مختلف به آنها امکان این را که در کنار اعضای خانواده‌شان باقی بمانند، ‌می‌دهد.

تقریبا یک سوم از والدین استفاده از تلفن همراه را برای باخبر شدن از حال و وضعیت فرزندان‌شان در طول روز ضروری می‌دانند و یک چهارم از آنان استفاده از پیام فوری را در بهبود روابط‌شان الزامی قلمداد

می‌کنند.

وندا هریس میلارد (Wenda Harris Millard) مدیر ارشد فروش یاهو می‌گوید: سعی شده تا درجه تاثیر هر یک از اعضای خانواده در استفاده از این فناوری‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد