یک شب در «هتل آینده»

اتاق شماره 267 در گاردن هیلتون شاید جایى باشد که شما مایل باشید حداقل یک شب در آنجا اقامت کنید.
اسم این اتاق «اتاق آینده» لقب گرفته است . اتاق آینده نزدیک فرودگاه بین المللى لس آنجلس قرار دارد. شیک شدن اتاق بیشتر به دلیل مجهز شدن آن به فناورى الکترونیکى و رایانه اى قرن 21 است که آسودگى ، راحتى مسافر و ترقى تجهیزات بیزینس براى کاربران اتاق را فراهم نموده است .
باربارا بیژن مدیر عمومى هتل مى گوید: تمام وسایل راحتى و آسایش الکترونیکى مهمان در نظر گرفته شده و چیزى وجود ندارد که باعث آزرده شدن خاطر مهمان را موجب شود.
در میان ظرافت و سبک معمارى فوق العاده نرم و جذاب ، یک نمایشگر 42 اینچى دیوارى HDTV پاناسونیک متصل به ریسیور همراه با بلندگوهاى 6 بانده و سوراند خودنمایى مى کند. اجرا کننده دى وى دى فیلیپس ، یک ال سى دى محکم و با دوام کنار جکوزى و حمام ، روشن شدن خودکار لامپ هاى زیبا و رنگى هنگام ورود مهمان به اتاق بدون کلید ، وجود یک اتاق با رمز ورودى بیومتریک ناشى از اثر انگشت کاربر براى قرار دادن کیف و وسایل پردازش مثل طلا و جواهر و چک و... که همه اینها از طریق اثر انگشت مهمان قابلیت ورود و خروج به اتاق را مى یابد.
دسترسى مجانى به یک laptop و تلویزیون و ماهواره با پهناى باند یک مگابیت در ثانیه براى هر کاربر از جمله تجهیزات رایانه اى اتاق آینده است . از طرف دیگر یک تاچ پانل مارک پانجاک با آن مى توان به صورت کنترل از راه دور هوا و نور اتاق را تنظیم نور نیز وجود دارد.
باز و بسته کردن پرده ها ، کنترل رادیو ، تلویزیون و اجراکننده دى وى دى و حتى ارتفاع صندلى یا تختخواب و محل استراحت نیز به وسیله همین تاچ پانل و با فشار یک دکمه امکان پذیر خواهد بود.
یک یخچال برقى قرن بیست و یکمى نیز بدون سر و صدا در حال کار کردن در اتاق است. سیستم قفل شدن اتاق از طریق کارت هوشمند نیز قابل توجه است .
اتاق آینده را مى توان با زدن یک کلیک در اختیار گرفت .
اجازه پرینت کردن نیز با دادن یک فرمان به printeron.com قابل دسترسى است که حتى قابلیت ارسال پرینت در یک هتل دیگر نیز امکانپذیر است .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد